2011-08-14

slutet på smygandet

det här är ju min blogg! jag ska kunna skriva det jag vill eller?

Och eftersom det ALDRIG NÅGONSIN ÄR NÅGON SOM KOMMENTERAR så borde det vara sketalugnt!

F***kärringen sitter ute. Stirrar med sina elaka jävla ögon på mina ungar som lever rövare.

Stirrar på mig när jag får psykbryt för att dom för femtielfte gång vägrar lyssnar när jag säger åt dom.
När dom för femtitolfte gången inte ger fan i mina saker!!!

Hör mutter. Ser stirrande glosögda äcklig ögon. Hånflin.

Så länge vi befinner oss på hennes jävla territorium kommer det aldrig att bli lugnt.

Så länge vi bor här måste vi jaga våra barn. Tjata på våra barn att inte busa. Inte låta för mycket eller för högt. Tjata att inte gå för nära hennes staket.

Men ser jag hennes jävla katt en enda jävla gång till på VÅRAN sida och jag får tag i den då ska hon få höra!!

Tala om för mig varför JAG ska vara "hövlig" mot en sån människa? En människa var liv består av att snacka skit om PRECIS alla som någonsin bott på jorden.

Här där vi trodde att vi skulle kunna trivas. Där vi trodde att det skulle vara lugnt.
Där vi skulle rymmas utan att behöva klämma ihop oss allt för mycket.

Här. i helvetet. så fort man kliver ur bilen/ svänger ner med cykeln. Då känner man hur energin dras ut ur varje por i hela kroppen.

Jag skulle ge vad som helst för våran 3:a i Centrum. Nog för att vi var trångbodda men hellre det än det här!!

Försökte skriva en + och - lista. - listan vann med hästlängder.

+ är ju att det är en bra baksida med typ fotbollsplan. det är större än tidigare. och att det finns mycket barn. vilket också hamnde på - listan.

Jag är bara så trött just nu på allt fjäskande och lismande och falskspel.


Inga kommentarer: