2011-11-25

Dag 12 : I min handväska.


Jag älskar faktiskt handväskor i alla dess former. Men den jag använder till i princip allt just nu är faktiskt den här underbara handväskan som jag har fått av älskade syster Mi :D

Hon har sytt den själv och vill ni beställa så är det bara att hojta till, hon tar 400:- för en väska, har ni eget tyg så tar hon 300 :- och det skulle jag lätt kunna betala för väskan :D

Men den är rätt tom faktiskt. Jag har typ börsen, mobilen, nycklarna, snorpapper (både oanvänt och använt) några hårsnoddar. Hårborste. mascara och brunkräm. Lite skräp. vattenflaska brukar jag också ha där.

Sen är det så att nu när jag gå skolan har jag en rygga som jag släpar omkring på också, då har jag inte handväskan utan bara ryggan och i den har jag lunchen, tepåsar, bestick, anteckningsbok, tjocksockar, halstabletter, hårborste, mascaran och brunkrämen där med (dom flyttar jag typ runt) börsen, vattenflaska,penna. näsdukar, spritflaska (nä alltså inte sprit sprit utan HANDsprit. gud va tror ni vi gör i skolan riktigt! ;D)


Min handväska :D


Ställbar axelrem
Knappstängning av stora facket.
Öppna småfack i det stora facket
Innerficka med dragkedja i det stora facket
Ytterficka med knapp.

Superfin!!!




Inga kommentarer: