2008-04-15

WII Mario Kart och förkylda till tusen

så därför har vi inte orkat, haft tid, lust osv att sitta framför datorn. Men vi mår bra, lever och har hälsan.... typ.

Elric har varit på 3 års koll, vilket visade en alldeles perfekt liten 3 åring med en längd på 99 cm och en vikt på 16,5 kg. Pratade rätt mycket fast han var blyg, sa vad det var på korten M visade honom och berättade lite om dagis för henne, jätteduktig liten gokille vi har.

Tyr har varit på 1 års koll och även han fick en godkänd stämpel i rumpan, 76 cm och 11.6 kg, tror han hade 47 i hattmått om jag inte minns fel. Remiss ska skickas till barn för hans hosta som inte går över och för bakterie/virus/bettet eller vad det nu är han har under armen och som han haft sen i höstas och som inte trots E´s bra tips vill försvinna. Barnläkaren som vi träffade på 1 års kollen tyckte absolut att det skulle kollas upp, i synnerhet som det ju kommer och går i storlek och utseende.

Så nu har ni en liten uppdate på boysen, nu hägrar NCSI och lite chips, jag är sjuk därför får jag synda :D och dessutom har jag cyklat, långt som f-n idag med Elric på barnsadeln, tungt så jag höll på att få krupp och jag har noll flås så eg borde jag väl inte äta chips men det skiter jag i nu, jag vill ha och jag ska ha.

Hasta La Vista och på återseende

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på er, å nu kommer vår solen å förhoppningsvis skänker värme till alla frusna själar så vi tinar nångång å inte behöver hoppa in i micron ! Hoppas ni piggnar till inan M kommer så ni kan fara å bada. Kram till hela Persons högen,:) mamma/momm/svärmor