2009-01-18

Snor

Zedd har åkt på nästäppa modell värre. Mammahjärtat slår volter av oro för det förbannade RS-viruset men förhoppningsvis är det bara snor.
Brorsorna tror jag aldrig var snuviga förränn dom var 6 mån eller äldre men så är dom ju födda i april också och det är väl snäppet bättre sett ur förkylningssynpunkt än att komma till världen en råkall och ruggig månad som januari.

Bröderna är för övrigt utlesade till farfars, Tyr pga av mannen jobbar och Elric för att han ska få vara ute och leka lite, har ju bara -3 idag och faktiskt så är det vitt på backen så att hålla han inne bara för att jag inte kan gå ut med Zedd känne taskigt så därför gick farfar förbi här på morgonprommisen med Kajsa och hämtade Elric, få se när han återkommer men jag ska passa på och sova. Är så trött så det är rent inte sant, hormonstormen håller väl på att lägga sig för förra veckan var jag hur pigg som helst och hade massor av energie nu somnar jag om jag sätter mig i soffan.

Nu piper det i soffan så jag ska gå och suga lite snor på grodynglet.

Inga kommentarer: