2011-04-01

April April....

Mig veterligen har jag inte åkt på nåt lur. än. det är ju ett par timmar kvar. och kärleken min är hos M och dricker öl och spelar tvspel. och då vet man aldrig vad dom hittar på. På dagis däremot har dom lurats så det stod hej vilt till. Roligast var en fröken och ett av barnen på E´s avdelning som lurade i allihopa att Trollet låg inne i "affärn" och sov!!! hela avdelningen satt som små tysta musar utanför och lekte så beskedligt att fröken knappt ville säga att det bara var lur eftersom det var så lugnt :D Och Maskarna hade fått Lila och Gul mjölk!!! hur coolt som helst ju! Annars idag då. Nja jag vet inte. Lite upp och nere. känner mig inte riktigt iform faktiskt. men kan inte heller peka på nåt specifikt fel eller problem. det är bara en sån dag. en lite icke dag. Imorgon hägrar jobb. ljuger som en skenande häst om jag säger att jag längtar. ska visst bli kul att träffa några jobbarkompisar. men i övrigt. prutt säger jag bara. Haft dansmaraton med Z och T också. Manboy * 2 och lite Hammerfall och sen somnade dom som små söta grisar :D Nu blir det nog sängen för mig, tror inte jag orkar sitta upp till R trillar in men vi får se. Pööss & kramen

Inga kommentarer: