2011-10-07

Och vad har jag gjort i skolan då???


Vi har pratat mycket. Om allt och inget. Skrattat. Gråtit. Stöttat och tröstat. Och tyvärr sagt hej då till 2 fina människor som fått jobb och lämnat oss. Stort lycka till bästa A och L.

Veckorna går och vissa veckor är skitjobbiga och tunga och det känns som man står och hoppar i en kvicksandslerpöl och kommer ingen vart. Och sen nästa vecka tittar en solglimt fram och man känner en liten förändring eller en liten insikt.

Och så har vi då lite guldkornspromenader som oftast resulterar i lite bilder för min del. 

Och dom tänkte jag dela med er av er.



Egentligen ingen Guldkorns bild i sig. 
Men vi vart så sjukt malliga av vårt verk så vi var 
tvungna att ta en bild av den.


En liten häst med rakat hjärta på rumpan!!

(vi såg också en väldigt död padda som 
nästan fick S att hoppa ner i diket av skräck
men den var ju inte direkt nån guldkornsbild
även om den fick oss att skratta åt S. :D )


I skogen hittade jag ett litet
tomtehus!!


Sommarblommor fanns det också


Cool stubbe med många tickor


 En stol om man blir trött i benen


Ett spökträd


Några av mina fina kurskompisar.



Så det är sånt vi pysslar med dagarna i ändå och som gör att jag hamnar i koma på kvällarna. 
Eller ja soffkoma med älsklingen iallafall :D



Inga kommentarer: