2011-11-25

Skakat fläsket för 3:e ggr den här veckan!!!

Jag är så imponerad av mig själv så det är rent inte sant.
Jag är ingen träningsmänniska.
Jag älskar. och då menar jag verkligen ÄLSKAR kakor. bakelser.
massor av grädde och slisk.

Men så fick jag bara för mig att köra igång Active Fit:en och döm
om min förvåning när jag tyckte det var otroligt skönt.

Svettades som en tok första gången och benvärken var inte att leka med.
Men till skillnad från alla andra gånger som jag försökt sätta igång.
Så har jag den här gången inte använt benvärken som ursäkt att sluta.

Jag tränade inte på 3 dar efter första träningen eftersom jag inte kunde gå.
Men så fort värken var borta så gjorde jag om programmet och gick mycket
mildare ut och nu funkar det toppen.

Det känns när jag tränare. Det bränner och sticks och gör nästan ont ibland.
Men efteråt är det bara en skön trötthet och hettande kinder som känns.

Det här programmet ska jag köra en månad sen ska jag lägga till lite andra grejor
och alternativt variera mig med Kickboxningen som finns att välja också.




//mycket.nöjd.med.mig.själv.

Inga kommentarer: