2012-02-21

Jag tror jag kommer tillbaka....

Jag saknar min gammla blogg. Jag saknar MIN sida. Allt som jag gjort här. Och mer läsare???

Nä men seriöst. Det är ju inte därför jag har bloggen. Jag har ju bloggen för att JAG tycker om att skriva. 

För att dom som vill ska kunna kika in på vårat liv.

Jag gör ju inte det här för nån annan.

Och jag trivs inte med att blogga med wordpress. Inläggen blir inte som jag är van att dom ska bli. Det är ytterst krångligt att lägga upp bilder, länkar, texter. ja allt!!!

Så ja, jag tror jag kommer tillbaka.

Här är jag hemma <3


Puss och kram

1 kommentar:

Linda sa...

Hejsan vännen & välkommen tillbaka! Jag ÄLSKAR blogspot ja!

Detta med jobbet, ja tydligen får de göra det? Eller jag menar de är ju ett STORT företag så vad har lilla jag emot dem att göra, men jag har lust att ringa någon & snacka. Men är ju inte med i facket!

Dessa jävla byxor ja som jag hade tittat på fan HUR LÄNGE SOM HELST! Blir så jävla besviken så det finns ju inte. Jodå han kommer att straffas var så säker...