2012-04-04

Grodprinsen 7 år!! Grattis Elric


Men oj!

Jag minns så väl den där konstiga sommaren 2004. Jag mådde apa och min kropp var i hemsk obalans.

Och så dagen innan jag fyllde år.

Satt vi där. Jag och Roger.

I sängen och stirrade på en liten ful plaststicka som talat om för oss att du flyttat ner från stjärnan du suttit på.

Så i april 2005 kom du till oss. Våran förstfödda lilla grodprins. Och nu. Nu fyller du 7 år!!

Våran lilla lilla skrutt.

Nu är du en stor kille. En superfin storebror. Tycker inte om orättvisor och älskar naturen.

Pinnar och kryp och stenar och mossar och svampar.

Men att vara störst är inte alltid lätt. För du vill vara liten också. Och stor. Helst på samma gång.

Älskade ungen vår.

Elric våran lilla groda som kröp in i våra hjärtan och byggde sig ett varmt bo.

Du är den bästa Elric som finns.
Den mest speciella. Den unika.
Det måste du tro min älskling.

Våran Elric. Vi älskar dig så ofantligt mycket att ord knappt kan räcka till. Men kärleken tar aldrig slut
den snurrar och snurrar och finns för evigt.

Ha en underbar dag våran älskling.

Pussar och Kramar

Mamma och Pappa

Inga kommentarer: