2013-08-21

Skolstart


I måndags började Tyr förskoleklassen! Helt otroligt att han redan är 6 år och att jag numera har 2 fina ungar i skolan och bara en på dagis.

Elric började 2:a klass och trots lite gnöl och gnäll om att skolan börjat om så verkade han rätt nöjd och glad ändå att få träffa alla kompisarna igen.

För Tyr har det börjat riktigt bra, det är framför allt lämningen på morgonen som inte är nån hitt, men resten av dagarna har gått riktigt bra och det är en glad och nöjd kille som jag hämtat hem vid 14.30 tiden.

Elric har varit och tagit bort styngen på benet idag, gick jättebra även om han tyckte att det brändes lite när hon tog ut nåt styng men annars sa han inte mycket. Såret ser jättebra ut men kommer att bli ett rejält ärr.

I övrig så rusar livet på i 190 och jag hinner nog inte riktigt med. Bloggen har blivit lidande men då jag saknar att skriva här så ska jag försöka få till ett inlägg om dagen även om det bara är nån liten fjantgrej.

Nu är det dags för nattning och sen kommer min Mi hit till 20 och så ska vi gå en sväng, kanske spåret om vi vågar för varulven vi såg igår ;D

Puss och kram

Inga kommentarer: