2011-03-30

Äntligen fått arslet ur!!


Jag skrapade ihop det lilla mod jag har gömt i ett hörn.

Jag ringde Elgigantos där vi droppade in en fet tv (inte fet som i fet utan som i stor) för si så där 11 månader sedan och sen rann allt ut i sanden.

Dom har inte kontaktat oss och vi har typ ignorerat det hela.

Ja jag vet, skitdumt!! verkligen. varför? ja säg det. om ni kommer på nåt bra svar så kan ni väl skriva en rad så får vi veta också.

Iallafall. vårat ärende hade fastnat. sa han. servicesnubben så det var ju bra att vi inte var arga för att dom aldrig hört av sig till oss.

Men vi har en ny tv på elgigantos att hämta närhelst vi önskar. Vad vi ska göra med den är en annan femma. Lär ju bli att vi säljer den, har noll plats eller intresse för en ny tv.

I övrig en ok dag om man bortser från när E klubbade kompisen med en tjuvad ishacka i fejjan och jag dog en liten bit. Aldrig blivit så arg och så rädd samtidigt men efter en rapport från kompisens mamma nu ikväll så ska jag släppa det dåliga samvete och vara glad över att det gick så bra som det gjorde.

Annars har kvällen varit halbaloa som vanligt. Lite mat. Lite Bolt. Lite spränga lekrummet i tusen miljoners bitar. Bada lite. Slåss li...... eller nä lagom.

Nattningen av T och Z gick jättebra och på bara drygt 2o min så jag hoppas det är en vinnanden trend.

E är ju ett kapitel för sig. Han klurar nog på för mycket just nu för att kunna sova. Senaste kluret var hur jaguarer får barn och det nya djuret ulloar :D

Åhh nu vart jag så toktrött att jag nästan somnar sittandes.

På återseende

Inga kommentarer: