2011-09-08

Vet ni vem som ALDRIG brukar bli sjuk i det här huset???


Vill ni gissa???

Annars kan jag bara tal om det. så där rätt upp och ner.
JAG!!!

Alla andra hoster och snörvlar och kräks och har 400 grader feber (eller ja inte för då brinner dom ju upp. dooh) och mamma hon springer där och donar och duttar och sköter om.

Men nu. T och Z har haft varsinn liten febersväng och lite snor finns det nog i deras söta små näsor men jämfört med deras mamma är dom jättefriska.

Jag har dragit på mig akut bronkit och haft feber från 37.8-38.5 av och till en hel vecka!!
( och innan ni säger "määh det där är väl ingen feber så säger jag bara "jooohhooo" det är det. om man är en kallblodad typ som jag.)

Jag mår fan apa!! och jag hatar att vara sjuk. för att bara ligga på rumpan är inte riktigt min grej.

eller jo det är det kanske men då är det för att jag är slö. inte för att jag är sjuk.

Det är synd om mig :( 





Inga kommentarer: