2008-09-27

och skillnaden är??

Minior och jag var och handlade idag och jag har lite cravings på saker jag i vanliga fall inte äter så jätteofta så jag handlade med mig hem en burk med Skagenröra....

eller trodde jag iallfall, för när jag kom hem och skulle öppna burken såg jag att det stog Smögenröra på den!

Vad är Smögenröra och framför allt vad är skillnaden???

Den smakade och såg i princip likadan ut så jag undrar varför en tillverkare gör sig besväret att göra 2 st i princip identiska produkter.

För det kan väl knappst finnas nån som äter Skagenröra men absolut inte tycker om Smögenröra, för då har jag konstiga smaklökar för jag kan inte direkt känna nån skillnad på dom.

Snacka om meningslöst inlägg men så är det när man har för lite att göra och inte känner för att gå och sova :D

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hmm.. ja det kan man ju verkligen undra.. såg förresten att det idag är exakt 100 dagar kvar till lilla ojsan kommer :D