2008-10-07

Whhhooooooo

vi är under 100!!!!

Kommer bara säga tjof bang så är Ojsan här hos oss :D

Men jag har suttit och laddat in bilder på extrafilm och jag kan allvarligt inte förstå att det är 4 år sen jag var gravid med Elric, gravid för första gången med vad jag trodde skulle bli vårat enda hett älskade efterlängtade lilla barn och nu.... ja nu sitter jag här med lilla 3:an i magen.

Känns verkligen overkligt och läskigt att tiden har gått så fort, hur har min lilla minigroda blivit så stor? och Tyr, hur har han hunnit bli 1 1/2, den lilla magerskanken med pinnar till ben och armar som vi nästan tappade bort i diskhon ;) Han är ju nu en go och glad liten goknopp som går på dagis!

Det här är ju min sista graviditet, fler barn blir det inte, det räcker jättebra för oss med 3 underbara små mirakelungar men det känns lite.... lite småkonstigt hur otroligt mycket livet faktiskt kan förändras på bara ett par år, 4 år är ju inget egentligen, 4 år är en fis i universum, 4 år är halva tiden av våran kamp för barnen och nu... ja nu sitter vi har med alla ungar vi pratade om att vi ville ha, innan vi visste vad livet hade i beredskap för oss, då för flera hundra år sen när vi var unga och ovettiga och nyss hade träffats :D

Inga kommentarer: