2008-10-22

Jag har bara en sak att säga om följande produkt :

HAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
(krasst översatt = Tokhysteriskt fnitter så jag
nästan kissade på mig, gubben fattade inte
riktigt det roliga men roade sig åt mig istället:D)



Det här mina kära vänner är en Big Belly Button.

Den kan man använda när man är gravid, så att
man slipper ha mammabyxor, med hjälp den här
lilla mockagrängen så får du hela 2 cm extra linning
vilket ju gör att du kan ha dina vanliga byxor hela
graviditeten.

Och nej det är inget skämt, och visst idén är inte
dum, absolut inte, kan nog vara bra så där i början
när man mest känner sig svullen och fet och dom
vanliga brallorna inte går att knäppa och mamma-
byxorna ser ut som ett uppochnervänt tält.

MEN.... för det första så går det lika bra med en
hårsnodd alt ett gummiband och för det andra...
att få den i en Babybox från Pampers 3 månader
innan bebisen föds, alltså när man är i 6-7 månaden
och man ser ut som man svalt en badboll eller annat
dylikt klotformat objekt, då funkar det absolut inte!!

Jag får knappt på mig mammabrallorna längre utan
för det mesta hasar jag omkring i mysbrallor :D

Så att en liten gummisnodd på 2 cm ska kunna göra att
jag ska få mig mina vanliga jeans betvivlar jag å det
grövsta.

Däremot är jag tacksam för att den lilla mockagrängen
fanns med i den gigantiska blöjhinken (som man oxå
fick i boxen och som kommer få göra sin kompis sällskap
i förrådet inom en snar framtid) för den gjorde mig så
fnittrig att det känns som om jag sniffat lustgas hela
dan. :D


Ps, *att det dessutom står SKANDIA med stora feta bokstäver
på knappen gör mig inte mindre sugen att använda den.

*skrivet med ironin droppande ner på tagenbordet




2 kommentarer:

Anonym sa...

ett gott skratt i varje fall :)))

Anonym sa...

Instämmer till fullo! Hämtade min box förra veckan. Fattar inte heller vitsen med att få den pyttelilla snodden nu. Var ganska besviken på innehållet den här gången. Behöver t ex ingen blöjhink, det går utmärkt med billiga hundpåsar.

Feliciaett på AFF