2008-11-20

Dagens......

* Sjukling :
Tyr, han spydde som gud vet vad över hela köksgolvet,
kylskåpet, diskbänken, hela jag och hela han.

* Konstigaste :
Under soffan hittade jag :
1 st död råtta med tillhörande råttbajs.**
Lasersvärd i varierande storlekar och ett gäng massakerade
legorobotar, antar att dom sökt skydd från minior.

* Superduperbra :
Mina värden hos BM var så bra som dom aldrig varit, järnet
låg på 130 och det har jag aldrig varit med om tidigare.

*Dumma i huvudet :
FK, "vi har flyttat, hittar ni inte oss så skyll er själva"
Efter 15 min snurrande hittar vi så tillslut en liiiiitteeen
jävla skylt där det står "FÖRSÄKRINGSKASSAN"

*Satans jävla skit :
G.G för det lusdåligt insatta röret under diskbänken som
gjorde att det i morse svämmade ut ex antal liter vatten på
köksgolvet. När vi öppnar skåpet så möts vi av diverse obehagliga
överaskningar från senaste veckans diskningar och ett härligt lager
av vitt skumslem som mest troligt härrör från minorens vanvettiga
vällingintag senaste veckan.

*Myspys :
Lugn prommis hem från dagis i -1 grad, snö och strålande sol
med 2 snälla barn och älsklingen som gick saaaakkkkttta
för min skull.




** och nä klart som fan att den inte var riktig, det var Tyrs tygråtta från ikea och ett halvt russinpaket,
va trodde ni????


1 kommentar:

Anonym sa...

Tja den kunde ha va riktig, råttan alltså. J med hund var hem i helgen något var super intressant under klaffen, hunden låg å nosa å krafsa, J titta men såg inget mörkt som en säck, så han tog mobilen höll den under klaffen å tog ett kort. Å vad ser vi då !!! Jo där under ligger en liten död mus! Fram me sopen osv.
Kul att läsa din små rapporterna vi höres kram mamma