2008-11-24

Men va roligt :D

satt och kollade igenom lite inlägg och kommentarer och så såg jag att Feliciaett hade kommenterat mitt lilla knappinlägg :D

Tror minsann att det är första kommentarern som inte är från släkten och det var jätteskoj att se att det kanske trots allt finns andra än tjocka släkten som läser här inne ibland.

Och visst var det gräsligt onödigt med en blöjhink, går så mycket bättre med hundbajspåsar
och dom är bra mycket billigare och går nog minst lika fort. Och dom påsarna har man alltid råd
med, refillerna till hinksskrället gick väl på en hundring minst.

Nope nu hägrar Pippi Långstrump, en kopp kaffe och årets andra lussekatt innan jag ska ge
mig ut i snöblåsten och hoppas att bussarna kommer sig fram så jag inte blir sen till jobbet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med dig om bajspåsarna! Vi kör med billiga plastpåsar från ÖB eller Netto. De duger bra till sånt. Synd bara att vi itne kom på tanken tidigare för nu måste vi slänga sopkorgen (en lite finare dyrare sådan) då den hunnit dra åt sig av den härliga doften.