2009-02-16

Bra natt :D

Minigrodan somnade redan kl 22 igår!! och sov sen ända till 01.30, vilken höjdare även om jag naturligtvis inte klarad av att gå och lägga mig kl 22 så var jag iallfall i säng till 23.30.

Sen var han snäll och somnade om på en gång, sov till 03.30, tankade käk, "snackade" lite med lilla storebror som ville tanka välling och sen somnade vi om igen och klev upp kl 06.30.

Så jag är nöjd även om jag naturligtvis är lite trött, men i natt är Roger hemma så då kan vi hjälpas åt med nattpasset så blir man inte lika trött.

Han var hem en snabbis igår från jobbet och när han skulle åka så var han snäll och bar ner ett par grejor i förrådet, blev skiträdd sen när det bankade på dörren och när jag öppnade så stod han där med blodet rinnande nerför ansiktet, " har du litet papper åt mig?"

SHIT va blod ett litet 1 cm jack i huvudet ger :(

Han hade lyckats träffa av ett vasst hörn i ingången till förrådet, tack och lov så hade han huvan uppe annars hade det nog blivit mycket värre.

Nu räckte det med klorhexidin och ett Star Wars plåster :D

Idag blir det veckohandling och läkarbesök för mig, ska ev byta medicin men vi får se, har inte riktigt bestämt mig än får se vad dom säger i eftermiddag först.

Ha en bra dag allihop.

Inga kommentarer: