2009-02-22

Pyttedans med pyttegroda

Lätt chockskadad liten groda som satt fast i pappa men lite dans blev det och roligt verkade det vara så det blir nog en fortsättning.

Zedd och Elric var hemma med farmor, skönt att få göra nåt bara vi och Tyr, så han får vara själv med oss.

Annars så vräker snön ner och efter nästan 3 veckor med rejält kallt så är det idag nollgradigt ute, ingen utgång idag eftersom Elric hade feber igår och blåser i munnen som gör att han inte äter vilket ju inte precis gör underverk för hans humör.

Så vi stannar inne och tar en joggingtur runt parken och dansar lite hulahula, kanske en sväng i slalombacken också.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Och grattis till senaste lillkillen i efterskott :) Kul du hittade mig på facebook! Och kul att läsa bloggen och se hur ni har det! Vädret här i San Diego verkar följa Sveriges vågor och vi börjar äntligen få tillbaka den galna värmen igen, som ligger på dryga 20+ nu :) Hoppas ni har det bra! Kram på er

Anonym sa...

så gulligt det låter, kanske momrmor kan följa å se Tyr dansa om det passar när jag kommer ner senare i vår.Morfar däcka i magsjuka i dag så det är nog bäst att va hemma å ta det lungt. Såg hälsningen från kusin E härligt att ni hittat av varann i syberspace :)) mormorkramar till alla små grodprinsar å morfar kram oxå.

Anonym sa...

Tydligen är det så att man kan utmana varandra via bloggar också så jag har gjort det med dig.
Nu har jag också skrivit lite nytt där ;) Jag har ju inte varit överdrivet flitig. www.fask.se
/Fredrik