2009-03-13

Lunch på IKEA

med 2 tredjedelar av barnen och det var en pärs utan dess like. Tror inte jag ger mig på det utan hjälp nästa gång. Medan jag hämtade maten sprang dom runt runt runt och vrålade som skogstokiga babianer på speed.
Sen slängde dom tokiga babianerna i sig köttbullar,potatis och lingonsylt så det sprutade över hela bordet, såg ju ut som om dom aldrig fått mat tidigare ;)

Sen skenade vi igenom IKEA, hann se lite grejor som jag nog skulle vilja köpa men det får bli senare och UTAN barn.

Elric stenvägrade att ha på sig jackan när vi gick från IKEA till COOP, tur att det inte är långt för det är inte sådär jättevarmt precis.

Väl inne på COOP samanstrålade vi med pappa som tyckte jag såg " lätt chockskadad ut" och undrade om det gått bra med killarna???

Jo för all del, sen att IKEA står kvar är ju ett smärre under.

Får ont i magen av att tänka att om 1 år är dom 3 st som kan härja.......

Efter en språngmarsch med blippen i högsta hugg kom vi ut med livet i behåll på andra sidan.

Träffade på M och han och Roger skjutsade hem oss innan dom fortsatte till Bomhus.

Nu sover Tyr och Elric tittar på Madicken och jag andas och dricker kaffe och stärker mig inför eftermiddagens drabbningar :D





Lite Elricprat :

"Elric deklarerade igår kväll, mitt i sagostunden, att imorron skulle han sluta med blöja!"
Jaja vi får väl se, men när han fyllt år, då är det slut på allvar.

Imorse när Zedd låg i soffan och slumrade och helt plötsligt nös, då kom Elric kutandes och vrålade : " mamma, zedd har en jättekråka i näsan!!!!"


2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh vilken härlig upplevelse... Phu...

Kram kram!

Anonym sa...

Ja jobbigt men trots allt härliga go grabbar, kram momm