2009-10-20

13 år av kärlek

För 13 år sen var jag en liten skitunge :D som träffade en annan liten skitunge :D

Vi pratade, skrev milslånga brev och snarkade varandra i öronen. Vi enades om att avståndet var för stort och blev vänner..... i en vecka och sen gick det som det gick.

Berg och dalbanor, motgångar och medgångar. Tårar och skratt. Lycka och Sorg.

Och nu sitter vi här, otroligt rika på varandra, på våran kärlek och med 3 helt otroligt underbara fina pojkar som är VÅRA :D

Och det mest underbara är, det känns som igår vi träffades och jag älskar dig lika mycket om inte mer då som nu och för evigt.

Puss min älskade Mr Satan, du är min värld, min sol, min måne, mitt, regn och min vind, du är den som håller mig på rätt väg, pekar mig åt rätt håll när jag är vilse och fångar mig när jag trillar över kanten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på er å sen måste jag säga 13 år !!! var det så länge sen käns inte så tänker lite till Ellis snart 5 ! Ja bromsen nån :)) kram kram på er å fortsätt på den väg ni valt, kram mamma

Anonym sa...

Blev en liten tår i ögat!..... Grattis

/Mattias

harope sa...

Mattias: inte meningen att göra dig ledsen ;D
Tack för grattis :D

Mamma: Ja en broms vore inte helt fel, hur kan det va 13 år sen och hur kan min lilla minigroda snart fylla 5??