2009-10-19

Bring It On Part Two

Efter arméinventeringen så intog det lunch. Gick inte sådär lysande. Tyr åt lite pannkaka och massor med sylt. Zedd stirrade på maten som om det vore gift och sen pruttade han ut varje sked som jag stoppade in. Efter 4 fick jag nog.

Lunchen åtföljdes av en sväng i det fina höstvädret, tog en del kort som jag ska lägga upp på fotosidan så småningom, på Tempo ville Tyr ha en bulle så då köpte vi bulle och Mer till mellis.

Var ute och hade blöt lövbrottning innan vi gick in, fikade och kolla på Pippi. Körde bilbana, läste lite och sen kom Ellis hem så då blev det tokös. Ingen direkt middagsugen, lunchen upprepades läskigt lik dejavu.

Plockade ihop oss själva och gick till Lisa och invarderade henne en stund och sen hem och natta och tadaaaaa 20.15 sov alla tre!!! Skönt men jag vet inte hur det gick till men kontentan av dagen är iallfall att den varit SUPERBRA och jag är såå nöjd :D

puss och kram

2 kommentarer:

Mia sa...

ställningen hittills: Föräldrar 1 - Barn 0
;D

Hannah sa...

JUPP :D