2009-11-05

5 november!!!

Jisses amalia vad tiden rusar!!!

Snart jul känns det som med den här takten och jag såg idag när jag var och handlade att både Coop och Ikea har börjat med julsakerna. "Redan" tänkte jag men sen så insåg jag ju att det faktiskt var november så ja det var kanske inte så konstigt.

Vi har varit småkrasslig hela familjen, Elric har tagit sin spruta och Roger ska ta sin på måndag, jag får snällt vänta till v 49 och dom andra smågrodorna får inte ta nån alls :( så jag hoppas verkligen att dom inte ska bli sjuka.

Zedd kryper fortare än en rallybil och i synnerhet om herrn har siktet inställt på badrummet, då böjer han ner lilla huvudet och lägger in femmans växel. 2 små gaddar har han också och fler på g antar vi med tanke på allt snor som rinner ur den lilla näsan.

Tyr längtar efter mormor, go hjärtat kom härom kvällen med jackan och ville att jag skulle hjälpa han på med den. " Men älskling vars ska du? klockan är ju mycket?" "Ty gå momme!"
Jahaja, synd bara att momme bor 70 mil bort annars hade ju en kvällsprommis varit given.

Å Elric, han funderar på livet, mycket som rör sig i lilla huvudet just nu och det är inte lätt att va liten. Just nu är han vannsinnigt livrädd för att vi ska dö eller hamna i fängelse! och det är värst när han ska sova. Seperationsångest verkar det vara för dagis vill han inte vara på, fast eg vill han och när vi har fått han att vara där så vill han inte hem så det är en fin balansgång.

Ska försöka lägga upp lite nya bilder också på fotosidan så kan ni gå in där och kika.

Puss och kram

1 kommentar:

Anonym sa...

kram på er alla små hjärtan, dom stora oxå, mormor ska fixa biljetter idag så får ni veta när jag kommer, puss å kram