2009-12-13

Grattis älskling på 11-månadersdagen! :D


Grattis sötaste Lilla Grodan.
Han äter med god aptit, kryper som en raket.
Kör med bilar, busar med bröderna.
Det mesta hamnar i munnen, det gnags på
och pillas med.
Sover inte så jättebra. Har 2 små gaddar
men nog fler på gång.
Står och ställer sig mot allt och alla
men är ännu lite för feg för att våga sig på att gå
Även om pappa faktiskt fick han att gå 5 steg häromdan
ned gåvagnen.
Puss och kram till goaste Zedd.
Mamma och Pappa älskar dig.







3 kommentarer:

Mia sa...

Ja jag har ju följt bloggen länge nu,men aldrig lämnat en kommentar! Men nu gör jag det,och tänk att lillgrodan är 11 mån redan???Det går så fort! Och den minsta blir ALDRIG stor ! Kom ihåg det! Jag sitter och tjuter för att min minsta(20 år)!!!!ska flytta till Dalarna...hur kan han vilja bo så långt bort från mamma.......eller så är det det han vill....hm...

harope sa...

hahah, nä det är nog så sant att den minsta aldrig blir stor :D

Mää vill han inte bo brevid mamma sin?? varför då? :D;D

Var i dalarna hade han tänkt slå sig ner då?

Är det han som ska bli pappa oxå eller?

kram

Mia sa...

Ja det blir Grängesberg,och jag tycker det är 200 mil dit...ungefär=)) Ja det är han som ska ha bäbbe,har han väl kunnat få här hemma först i alla fall.Buuhuhuh