2009-12-31

Slut på 2009

Ett nytt år och ett nytt decenium om bara ett par timmar. 2010 ligger framför oss och det ska bli intressant att se vad som kommer att komma nästa år.

2009 har varit ett bra år, en fint, nöjsamt och gott år.

Hittade en lista som jag tänkte skulle lägga in här men då blogger och jag inte är överens om vad som ska gå att kopiera eller inte så kunde jag inte lägga in den här så då får det bli så här istället.

En liten kort sumering av 2009:

Bäst? Zedd helt klart :D Att få glädjen att välkomna ytterligare en liten kille till oss, att få bli mamma en 3:e gång. Men också att vi fått vara friska och krya hela familjen.

Sorgligt? Att Zedd är vårt sista barn. Är mysigt med graviditet och små nya bäbbar men, orken och viljan ska räcka till också och det är nog med våra 3 små illbattingar som vi har nu ;D

Sämst? Att vänner, eller sk vänner försvinner, utan förklaring till varför. Missunsamhet mot andra.

Glädje? Barnen och Roger, min familj. Nya och gammla vänner och bekanta. Ny lägenhet.


Nyårslöfte? Dom brukar jag inte hålla och inte heller avge men jag lovar att FÖRSÖKA, röra på mig lite mer, ta bättre hand om mig själv. Att skratta varje dag och inte haka upp livet på småsaker. Lättare sagt än gjort skulle jag tro men som sagt jag lovar iallfall att försöka.


Kram och Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Nyårspussar å kramar, låter bra att skratta varje dag å inte haka upp sej på småsaker då gör vi så :)
kram mamma