2010-04-20

Dagis * 2

Zedd fick prova vara liten dagiskille idag i 10 min medan jag pratade lite med Tyrs fröken N. Han satt helt lyrisk i sandlådan med E, C och brorsan Tyr och även fröken S.

Sen kom den där dumma mamman och plockade upp han och stoppade in han i cykelkärran.

Dom blickar jag fick var inte nådiga och han surade precis hela vägen hem där han somnade av ren utmattning.

Så nej jag tror nog inte att hans inskolning i augusti/september kommer att bli några som helst problem och i synnerhet inte om vi får skolas in med A och lilla E som vi ju känner sen innan.

Skönt att få papper också att han verkligen har fått plats så nu behöver vi inte oroa oss för det nu är det bara jag som ska få tag i ett jobb.

Farmor var hit ikväll och la barnen så jag fick åka med C & T på sminkurs :D jättetrevligt och hade jag bara haft pengar så hade det blivit inköp utan tvekan.

Nu blir det sängen, har just nu bara en groda men vi får väl se hur många det är innan natten är slut.

kram och puss

Inga kommentarer: