2010-05-04

Ungen pissade ju för f-n på datorn!!!!


Låg i sängen och kollade Humorgalan. Efter en hård dag behövs det humor för att sova gott :D

Fast egentligen tycker jag att det är lite knas att ha en Humorgala för behövande barn och för varenda unge tycker jag är lite fel för med tanke på hur många barn som finns här hemma i Svergie och verkligen också behöver hjälp, för dom barnen finns det väl ingen gala eller??

Helt plötsligt står stora killen brevid datorn. Stirrar tomt framför sig och jag anar att herrn inte
är riktigt vaken.

Och nej, det är han inte heller, för innan jag han regera halade han fram den lilla masken och ställer sig och kissar!!!!

RÄTT PÅ DATORN!

Jag antar att jag inte behöver berätta för er om min reaktion eller???

Sonen blev väldigt ledsen naturligtvis av att bli bryskt väckt av sin mor som vrålade värre än en wrestlingstjärna på speed.

Han trodde ju han va på toa och inte i vårat sovrum och när man är på toa och kissar brukar inte mamma står brevid och vråla.

Det krävdes 40 mins hårt jobb med tops, hårtork och våtservetter men nu är den nästan som sig själv iallafall. 2 knappar som inte funkar men jag tror jag överlever utan dom iallafall.


kram

Inga kommentarer: