2010-10-20

14 år av kärlek

För 14 år sen träffade en liten tjej en liten kille. Tycke uppstod men mycket stod emellan och den lilla tjejen och den lilla killen bestämde sig för att bara vara dom bästa vänner.

Men den 20 oktober 1996 tog vännskapen slut. Vännskapen var inte längre ett alternativ. Det var kärlek eller inget. Och kärlek blev det. På gott och på ont. Den lilla tjejen och den lilla killen hade ingen aning om vad eller hur framtiden skulle se ut eller ge dom.

Framtiden och livet har 14 år senare gett dom mycket skratt, mycket tårar, mängder av underbara minnen och framför allt, 3 stycken underbara små pojkar.

14 år tillsammans med min allra allra bästa vän. Den enda personen i hela världen jag blint litar på. Det känns inte som 14 år, det känns som om det var igår jag träffade han som skulle bli hela min värld.

Jag älskar dig så min älskade Roger.


Puss och kram Hannah

1 kommentar:

Mia sa...

Herregud att det var så länge sedan! Tiden går fort. Stor kram på er båda och en puss till vildarna :D