2011-01-05

april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill....

Dumma dumma termometer som tror att det är april och ok att luras på dette viset!

Kastade ett trött öga (det var verkligen helt nyvaket!) på termometern medans jag väntade på tevattnet.
Den visade - 4 grader och en stor fet sol!
Jag var tvungen att öppna andra ögat också. För att verkligen bekräfta solens tillvaro på termometern. Och jupp, där var den :D

Vison om varm choklad, rödrosiga små barn och pulkåkning flimrade i huvudet som värsta disneyfilmen.

Sen gick jag fram till fönstret och drog upp rullgardinen och då blev det mörkt.

Bokstavling. Mörkt och grått. Och så häller vi ut lite snöspik på det så blir det finemang.

Fick en helt annan biofilm inne i huvudet omgående.
Något djup melankoniskt drama i sann Norén anda.

Undrar var jag la öronpropparna??


//hannah@namnsadagidag.faktiskt.

Inga kommentarer: