2007-04-10

Min älskade make, min sol min måne mitt allt

Tårarna rann när jag läste vad du skrivit till mig, om lyckan som strålade när jag fick hålla vår älskade Tyr i mina armar alldeles ny, blodig och blöt.

Du skriver att du beundrar min styrka, mitt mod och beslutsamhet, allt som jag inte skulle kunna uppvisa om det inte vore för dig.

Det är du som ger mig ork, styrka och mod att ta mig an varje ny dag.

Jag beundrar dig för din styrka att orka igenom och upp efter varje jäkla motgång du har råkat ut för det senaste året.

Som du vet så skulle jag ha kastat in handuken för väldigt länge sen om det vore jag.

Jag tackar dig från botten av mitt hjärta för att du orkat med mig sista tiden med Tyr i magen, att du varit sådant stöd för mig fast du själv inte mått bra och för att du var helt fantastisk veckan vi spenderade på BB.

Du orkade finnas för Tyr och Elric, för mig, för Storm och Charlie och för dig själv. Jag vet att du inte var, eller är pigg, men du orkar alltid leta reda på en gnutta styrka, och blir starkare än någonsin när valet inte är nåt annat.

Jag älskar dig från botten av mitt hjärta darlingen och tackar dig för att du finns hos mig, hos oss.


Love / Mrs Satan

Inga kommentarer: