2012-03-01

Varför kan inte brudar leka om dom är fler än två?



ok kanske om dom är 4 eller 6 eller 8 men inte 3.

3 är den dödliga siffran för då är det en som är typ mer poppis som dom andra två får slåss om.

Blir ju tokig. Fattar nu varför jag inte har några kompisar. Jag fixar inte det där spelet helt enkelt.

Kalla mig socialt missanpassad eller vad men tack och hej jag klarar mig bättre utan all den där dramatiken.

Jag är inte normal. Långt ifrån skulle jag säga.

Fast i vems värld är någon normal?

Vad som är normalt för mig är kanske inte normalt för dig?

Jag pallar inte. Ta mig för den jag är eller inte alls.

Jag överlever bombis ändå. Det har jag gjort i hela mitt snart 35 åriga liv.

Det här är inget nytt för mig.

Och min bästa kompis har jag ju runt mig jämt. Mig själv och Roger. :D



Inga kommentarer: