2012-12-21

Jullov

Så äntligen har grabbarna fått jullov. Dom har neräkning till måndag och julafton och faktiskt har lite julkänsla börjat infinna sig :D

Har varit en bra dag och jag har hunnit med mycket. Efter jag lämnat grabbarna åkte vi och julhandlade så nu är vi klara med allt det. Hem för en snabb pause och hann med att träffa Theres en snabbis för en kopp the och lite snick snack.

Sen gick jag ner till ishallen och mötte upp Tyr och åkte lite skridskor med han, sen hämta brorsor och hem, fixa middagen och kl 17 kom Lisa, blev bara hon och jag men gud va skönt det var att gå en rejäl runda på dryga 40 min och det är verkligen lättare att gå med nån än att gå själv.

Tog en shake när vi kom hem, provade julsmaken och tyckte den var riktigt god, typ äppelpaj, men Roger tyckte den smakade utspädd risgrynsgröt med fadd kanel på :D

Lugn kväll annars om man bortser från att Tyr vaknade till strax efter 22 och snetände nå så jävulskt.

Nu sova så man orkar med grodorna imorgon med.

Inga kommentarer: