2012-12-31

Tyckte nog att det här gick lite fort.


Om man tittar på vädret kan det faktiskt rent tekniskt vara mars. Mars 2012. Då har man massor med tid kvar på året och så kan vi göra lite andra beslut.

Men nej. Det är december tydligen. Och imorrn är det 2013. 

Satt och klurade lite medan jag och Zedd ritade runda ringar på ett papper.

Ska man sätta upp nåt mål för 2013? Som man kan bocka av nästa år. eller få ångest för nästa år.

OM. ja Om jag skulle sätta upp några mål för -13 så tror jag att det skulle se ut så här.

  • jobb
  • hönor
  • bättre kondis
  • -10 kg
  • hemlis
Typ det skulle jag nöja mig med. Lagom liten lista.

Nu är klockan snart 13, igen, det här med sno på dygnet är fan inte bra för nån!!

Lunch och sen ska jag googla på hasselbackspotatis för tydligen ska vi äta det idag och jag har då inte en susning om hur fan man gör såna.

//

Inga kommentarer: