2013-05-21

Svimmel svammel

Har ju som hakat efter ett tag men jag vet inte just nu finns energin så nu ska här skrivas/bloggas :D

Jag har börjat arbetsträna på en butik som heter Zizzi. Det är lite både och måste jag säga.

Känner mig udda och skum för att jag arbetsträna samtidigt som jag tycker att det är kul.

Dock så räcker det bra med tre timmar, för det är en liiiten butik och så hemskt mycket finns det inte att göra faktiskt.

Har sökt lite sommarjobb som jag hoppas på men vi får se och sen är min "semester" viktig.

Inget stoppar mig från att befinna mig i Gagsmark 20 juli helst en vecka före och ett par dar efteråt också.

Sen så åker jag snart till Bodö och det ska bli så himla skoj att herreminje!!!

Men jag är nervig för att flyga, har aldrig flugit utrikes förr och hur ska jag hitta, nu flyger jag till Trondheim istället för till Oslo så det torde väl vara en lite mindre flygplats ändock och jag har en timme på mig också så det torde vara lugnt.

Längtar efter Elin och Rajje och naturligtvis mosters lilla räka :D och så kommer ju mamma att vara där också.

Mi har snart bott här en månad och det är ovant men så skoj att ha henne tvärsövervägen :D

Det rullar på mot avslutning för Tyr på dagis, lilla skrutten mammas, ska han börja skolan???

Dom har varit på avslutningstripp till JärvZoo och det gillade han jättemycket, hade en toppendag med strålande väder och hur roligt som helst.

Zedd ska förhoppningsvis bli en liten Humla till hösten och så är det bara två år kvar på dagis, när Zedd slutar i juni 2015 har vi varit nästan 10 år på Sofiedalsgården och det kommer att kännas att lämna det underbara dagiset. Tur att det är ett tag kvar tills dess :D

Färdigsvamlat, dags för småhuliganer att hoppa i säng.



Inga kommentarer: