2013-12-14

Kan man vara så trött?


Tog ett ynka litet piller igår när jag var till tandläkaren och drog ut en visdomstand igår.

Det lilla ynkliga pillret fick mig att snarka 2 timmar på soffan igår eftermiddag. Somna kl 22 i sängen och sov till kl 08.40 i morse och sen efter lunch idag blev det två timmar till i soffan.

Herrminje alltså, så mycket har jag inte sovit på väldigt länge och konstigt nog känner jag mig inte jättepigg precis utan rätt seg och lite som en zombie.

Tänk om man skulle ta ett sånt piller varje gång man skulle sova, eller varje gång jag hade ångest och ont i kroppen. Då skulle jag ju inte få göra annat än sova. Det skulle ju aldrig funka.

För övrig så har jag tagit "jullov" om man nu kan göra det som arbetslös. Slutade på Arken fredagen 8/12, bra omdöme, noggrann och slutför alltid det jag påbörjat. Det sociala var det lite värre med men det förstod jag nästan.

Den 14/1 ska jag och min kontakt på W4U träffa ett gäng arbetsledare på Sodexho och jag hoppas att det kan ge något. Så fruktansvärt trött på att känna mig utanför och värdelös.

Andra diskuterar jobb och lön, att dom måste jobba mycket, hur kul det är eller inte kul och själv sitter man där och önskar inget annat än också ha ett jobb. Jag kan byta med vem som helst av er vilken dag som helst!



Inga kommentarer: