2013-12-16

Men hur hysterisk kan man bli?


Och jag pratar om mig själv.

Min absolut största skräck just nu är vinterkräksjukan.

Jag ser baciller och kräkande människor överallt och har bestämt mig för att låta ungarna få jullov en vecka tidigare bara för att undvika smitta.

Idag fick jag höra att E´s bästa kompis har just magsjuka :( samma bästa kompis som han hängde med i lördags.

Panik är ett milt ord som jag känner just nu men vi käkar vitpepparkorn och håller tummarna hårt hårt hårt att vi ska klara oss.

Jag vill väldigt gärna att vi kommer iväg som planerat på fredag, killarna ser fram emot det och har planerat vad dom ska göra på tåget och hur kul det ska bli att morfar hämtar oss i Umeå och att vi ska åka på Max och äta middag och sen träffa alla kusiner och få fira jul hos morfars för första gången.

Det kommer att bli total härdsmälta i den här familjen om dom planerna skulle gå i stöpet.

Inga kommentarer: