2010-07-23

Å huva va kallt det blev!!!

Efter flera veckor med en temp uppe vid 30 strecket känns 18 grader och nordanvindar som värsta hösten.

Där vill jag inte vara ännu. Jag är inte redo för hösten. För måsten som kommer med hösten.
Och framför allt. Barnen börjar dagis. Zedd börjar dagis! Hur kan min lilla lilla bebis vara så pass stor att det nu är dags för han att kasta sig in dagisens underbara värld??

Nope, jag ska ha sommar och ledigt med varma dagar ett par veckor till. Om en månad börjar verkligenheten om. Men en månad. 4 veckor. Dit är det faktiskt en bra bit.


Tyr citat idag:

T : Mamma kom nu en liten liten stund.
M: Nej Tyr mamma vill fika klart, när jag ätit upp tårtan ska jag hjälpa dig med vattnet.
Tyr tittar på mig, tittar på tallriken, tittar på mig igen och säger med allvarlig röst.
" Mamma, tallriken är tom!, kom nu!"
Det var ju inte så jag menade men han hade ju rätt i det han sa också så det var bara att gå och fylla på vattenpistolen :D


Puss & Kram

Inga kommentarer: