2010-07-23

Pre-Birthday

Om en vecka är det tydligen nån som fyller år. 33 år säger ryktet.
Själv tror jag på 25. Max.
Men eftersom vi hade mycket med jobb och annat nästa vecka så bokade vi in bio och lite mat ute idag. Jag och hjärta. Själva.
Sen blev det ju lite andra bud så nästa vecka är numera rätt tom men vi körde ändå idag då vi redan bokat in farmor som barnvakt.
Denna underbara film njöt vi av i 2.20 min. Timmar som inte ens märktes av.

INCEPTION

Di Caprio är en av mina favvoskådisar och så även Nolan och båda briljerar utan dess lika och även så deras medspelare. Kan varmt rekomendera denna film om ni funderar på att gå på bio dom närmsta dagarna.

Efter denna höjdarupplevelse så var det dags för nåt i magen. Min aptit är ingen höjdare i vanliga fall och en regnkvalmig dag som denna så är det inte mycket som lockar. Så det blev en Brynäsbricka på SOS och så en mjukglass på det.

Maten i sig är inte så viktigt. Däremot det att jag och hjärtat mitt fick sitta ner tillsammans och i lugn och ro äta en VARM måltid och samtala i normal samtalston är guld värt och inte nåt vi gör allt för ofta.

Sen åkte vi hem och då hade älskade Mi kommit också och killarna var vakna och fnittriga av att moster var där men tillslut tog tröttheten över och dom slocknade i soffan.

Söstra Mi hade med sig 2 paket eftersom jag fyller nästa vecka :D

Hade inte behövts men jag ljuger om jag säger att jag inte älskar paket och blir alldeles kollrig när jag får paket :D


Och när man dessutom får dessa saker, ja då blir det ännu bättre.

En jättefin Mimmitröja och

en underbar theburk med min älskade Morran på!

Du känner mig allt för väl älskade syster! TUSEN TACK gumman.

Nu är klockan alldels för mycket och vi har en del på schemat imorrn så nu ska jag ta och krama kudden.

//Puss och Kram

Inga kommentarer: