2012-04-11

Döv? Vem? Jag?


Pratade med E idag som inte kom längre än till farfars på väg hem från fritids.

Inte alltid bra att vägen går förbi dom hem :D

Frågade om han träffat E-L idag, om hon hade kollat hans hörsel.

Jag såg framför mig när han skakade på huvudet och sa "nnnääää, eller, ja jo jag har nog träffat henne."

"Och vad sa hon om dina öron då, var allt bra med dom? Det var inga problem med ditt höger öra, du vet, det som du påpekar ibland att du inte hör nåt på?"

"näää, jag hör jättebra!"

Happ. Ja men då så. Fel på apparaten då eller ;D

Jaja, vi ska prata lite mer om hans öra när vi ses imorrn, det kan ju faktiskt hända att han hade luren i det högra örat och inte riktigt uppfattade vad hans mamma hintade om ;D :D

Han sover över iallafall och dom andra två små grodorna ligger skafötters, som alltid, och snarkar ikapp.

Hoppas att T får en lugn natt och att om han kommer upp, kan tänka sig att lägga sig brevid mig och sova så jag slipper knöla ner mig i deras säng.

Nu ska jag försöka att sova, tänkt kanske försöka ge mig på altan imorrn, men jag blir oftast alldels matt bara jag öppnar dörren. Vet faktiskt inte riktigt i vilken ända jag ska börja på.

Natti Natti



Inga kommentarer: