2012-04-17

Studsmatta aka brottningsring


Mot bättre vetande satt vi upp studsmattan på söndag kväll.

Det är idag 3 dagar sedan.

Hitills på studsmattesäsongen har vi hunnit med :D

3 skallningar

2 nästan brutna fötter.

1 blodbad.


Blodbadet inträffade idag. När Zedds näsa träffade Tyrs huvud.

Det var blod precis överallt och ingennstanns.

Den chockade grannen med liten tösabit stod på andra sidan staket och stirrade förskräckt.

Han frågade om jag ville ha hjälp och det var jättesnällt men eftersom jag är utbildad sjukvårdsmamma               (när man får pojke nr 3 inom loppet av 4 år så ingår det en sån gratis) så sa jag att det är lugnt.

Nu stekt korv och makaroner till middag efter den Perssonska chefskocken jobbar och det här är allt underhuggaren lyckas med.... hoppas jag.

1 kommentar:

tvattlapp sa...

Vad roligt att du hittat till min blogg :)

Ännu roligare med att vi båda har varsin liten sötnos till Tyr ;)

Jag kommer garanterat att komma tillbaka hit och läsa du ser ut att ha en mycket fin blogg. Hoppas din dag är bra.