2012-04-24

Ingen???


Schysta ni är då och inte vill hjälpa mig med engelskan.... men men jag har ända till 8 maj på mig så det ska väl lösa sig.

Dagens läxa gjorde jag igår kväll på 10 min ( Roger gjorde 5 minuter av dom 10....)

Har uppdaterna LÄS rutan till höger också.

Nedkopplad sög fett så den blev bortkopplad. Egentligen en bra bok om det här med för mycket teknik och vårat teknikberoende. Men den var aptråkigt skriven så den åkte tillbaka med en smäll.

Idag har vi lyssnat på en poesi människa som lästa poesi för oss i 15 min.

Hon lät som Googel tjejen när hon läste och hon andades inte på dom 15 minuter som hon pratskrek för oss hur ett spädbarn krossade skallen mot golvet när han ramlade ur sin mammas armar när hon fick ett serveringsfat i huvudet.

Efter det gick jag ut ur salen. Hade du inte ångest innan så lovar jag att du fick det efteråt.

Nu har jag tankat kaffe och ett winerbröd och ska gå upp och lägga Zedd i blöt eftersom han fick ett hysteriskt utbrott när han insåg att det inte skulle bli någon studsmatta idag.

Och Tyr. Lilla hjärtat. Han var ute när vi hämtade honom, ingen aning om hur dom fick ut han men kul att se. Dock så hann vi bara hem och sätta oss vid middagsbordet innan det började tokregna och det blev panik.

Fort ner med persiennen, upp med laptopen och slå på Mamma Mu och så pappas hörlurar med musik.
Och han lyckades lugna ner sig och åt upp maten :D

På det stora hela en mycket bra dag faktiskt.


Inga kommentarer: