2012-05-02

Ja just det ja.


Maj är det nu va.

Min hjärna är lite överhettad för tillfället.

Men Valborg gjorde vi ingenting. Ingen som orkade göra nåt och Roger jobbade ju och Tyr hade megautbrott hela dagen så när dom väl slocknat vid åttasnåret var jag som en urvriden trasa.

Utredning går bra. Han är jätteduktig. Helt själv vilket vi aldrig har fått han till tidigare. Kommer knappast att få han till det någon annan gång heller men bra att han gör det där iallafall.

Skolan för mig går knagligt. Tiden räcker helt enkelt inte till. Avstyrde ett möte på fredag för att istället kunna åka till skolan en snabbis. Känns viktigare just nu iallafall.

Nu ska jag ta min överhettade hjärna och gå och sova. Ögonen går typ i kors. Och det är tidig morgon med dagis, skola och möte.

Puss och Kram

Inga kommentarer: