2012-05-07

men du får väl duscha istället då


klämtjäcka bloggar får mig att vilja kräkas lite.

När allt känns som att vada omkring i knähögt med grönt segt snor blir jag inte gladare av att läsa

"whiiioo för mig, jag har gått ner 400 kg men oj jag har en LITEN bula på magen så nu hatar jag mig själv ändå och kan inte alls bada i sommar :( "

Då vill jag spontant gå in i kommentarsfältet och skriva " nähä men du får väl nöja dig med duschen då!"

men jag är snäll så det gör jag inte. I stället tar jag bort bloggen från listan.

Jag har lovat mig själv att inte läsa bloggar som får det att börja ryka ur öronen på mig.

Jag har för övrigt tagit en Atarax idag mot ångesten som höll på att äta upp mig när jag skulle till tandis och jag är obehagligt jävla dryg trött.

Men jag var cool som en filbunke hos tandis och slumrade nog nästan till där en sväng också.

Bra skit med andra ord. Ja om man blundar för tröttheten då

Nu chips och snajdig serie i sängen. Tror jag kommer att vakna imorgon bitti med chips fulle sängen.....

Inga kommentarer: