2012-10-17

Helgens bilder


Eftersom min telefon ibland har eget liv så la han hux flux upp dom här bilderna som jag la in i söndagskväll men som han vägrade lägga upp då.

Nu har jag ordnat till dom och så får ni lite text till också så slipper ni sitta och gissa vad vi pysslat med :D




Mi kom på fredag och genast vart det pysseltime 


Sen kom Mattias och då blev det tacotime istället :D


Jag fick en jättefin och superskön 
tunika av Mi. 
Tack gumman :D


På kvällen blev det mys med tända ljus,
the och choklad och massa surr


På lördagen tömde vi garaget på det sista
och en sväng till Biståndsgruppen där
jag inte kunde motstå denna lampa
till grabbarna för 30:-


Söndag gav vi oss ut i skogen


För att leta efter en skatt!
Och hittade den gjorde vi.
Och golfbollar kunde man byta!!


Konstig och läskig grind mitt i alltihopa


Slipperhal inte allt för stabil 
bro hittade vi också


Elric hittade en cool vindfälla.
Mamman inte riktigt lika road
över wow faktorn på att stå under ett träd
som nästan ramlat.


Sen hittade jag en liten apa


Måndag bjöd på ett evinnerligt ätande.
Det här var sista rätten.
Och den vita var så god att det nästan blev
ett litet moment där.


Mycket trevlig helg med finaste Migumman. Nästa gång hon visar sig här ska vi åka och spela bowling. Så alla som tycker om det kan passa på och spela för när vi har spelat så kan det va för sent ;D :D

Inga kommentarer: