2012-10-06

Lördag


Tandagnisslaren väckte oss vid 8.30 men det tycker jag va helt ok. Det är faktiskt sovmorron i det här huset att sova så länge. 

Ellis som somnade i hobbyrummet sov dock till 10.50!! Jag anar hur tonårstiden kommer att se ut i det här huset :D

Efter lite frukost och morgonbrottning så övergav jag grabbhögen och gick min numera dagliga runda på 20 min. Nästa vecka ska jag öka på den med 10 min men eftersom jag känner mig själv så vet jag att om jag skulle haft 30 min från början skulle jag säkert tycka att det var jobbigt och drygt och inte vilja göra det.

Idag blir det lite fix i trädgården och sen hoppas jag en fika med Therese och möjligen grabbarna.

Funderar på pizza till middag men vi får se. Ska försöka ta dagen som den kommer och hålla kolla på humöret.

Ha en skön lördag.

Puss och Kram

Inga kommentarer: