2014-05-19

Jobbsökande och tandis

Ikväll har jag skickat iväg 5 ansökningar, hoppas på napp men vet att utiskterna är rätt dåliga. I höst öppnar Lager 157 här i Valbo vid Mio och dit ska jag också söka men 10-20 jobb och säkert närmare 1000 sökande, hur fan ska man utmärka sig där??? Ska klura ut nåt så man verkligen sticker ut 😄

Sen blev det tandis en sväng, fått papper av bästa tandläkarn så nu ska jag fixa ihop en ansökan till tandfonden i Göteborg och få se om man kanske kan få lite hjälp därifrån. 

Trött som en gnu så nu ska jag gå ner och krama kudden ett par timmar imorrn hägrar praktiken igen. 

Puss och Kram

1 kommentar:

Annie sa...

Hoppas ditt jobbsökande ger resultat:)) Min kompis-som har fått komma på massor av jobbintervjuer- brukar alltid ringa och söka upp arbetsgivarna aktivt (förutom att skicka en ansökan). Men du har kanske redan gjort det?

Syrran har svurit många gånger över kärringen, men eftersom kärringen har mer respekt för Anders (som inte alls har problem att säga vad han tycker!) så brukar syrran ta med sig Anders ut i trädgården när hon vill hålla på där. Sen har syrran&Anders byggt upp spaljerer mm där de planterar en massa HÖGA växter för att avskärma trädgården från kärringen...