2014-05-15

Vad ska man skriva...

Nu har det blivit ett litet ofrivilligt uppehåll här för jag vet inte vad jag ska skriva.

Har tusen miljoner tankar som bara snurrar i huvudet men jag vet inte hur mycket eller vad som jag ska tordas skriva här. 

Hänger jag ut nån om jag skriver här? Fast det är väl ändå ok att skriva här det inte ok att skriva exakt allt här? 

Funderar om man skulle byta blogg så jag kan låsa dom inlägg som annars skulle bli för uthängande men samtidigt så känns det också fel. 


1 kommentar:

Annie sa...

Hej!
När jag läser ditt inlägg tänker jag på en annan blogg http://melodyshihtzu.blogspot.se/ , och hon verkar hitta en lagom nivå när hon ibland skriver om sådant som upprör henne men ändå inte på något sätt som 'hänger ut' någon. Det kan ju vara skönt att få lätta på trycket ibland:) Du har ju rätt att känna som du gör och uttrycka det du känner, om du förstår vad jag menar...
Kram, Annie