2014-05-02

Klämdag aka lååååångfredag numer 2


Vaknade när Roger åkte till jobbet, gick upp och gav grabbarna frukost sen lät jag dom köra Minecraft eftersom det är lov och jag orkade typ bara ligga i soffan och glo på gamla serier :D

Riktig slödag fram till lunch sen tog jag en runda i spåret och när jag kom hem igen så hivade jag ut grabbligan som samlats i spelrummet.

Det har blåst lite kallt idag men annars så har solen faktiskt visat sin fina nuna och i spåret var det riktigt skön.

I övrigt idag så har det inte varit så mycket, T har haft en hyfsad dag, jag har kört ett par maskiner tvätt, dammsugit och bytt sängkläder.

Kl 17 kom Zedd hem från stugan, trött så ögonen gick i kors och superglad över 3 superdagar med farfars.

En avspolning, lite tv och lite Minecraft och sen slocknade han gott i pappas säng kl 20.

Jag spenderar kvällen i soffan med Warehouse 13 och en skål med ostkrokar.

Och längtar efter min älskling. <3 nbsp="" p="">

1 kommentar:

Annie sa...

Vad duktig du är som orkar springa i spåret!! Jag gick upp några kilon förra året (som var fruktansvärt jobbigt) men har inte orkat göra något åt det än...För det mesta orkar jag knappt ta mig ut med hundarna... Då tycker jag tv och ostkrokar låter mycket bättre..!
Kram!