2008-04-02

Första ÖF idag

och precis som jag trodde så tyckte Tyr att det var vansinnigt roligt med musiken och sången och dom andra barnen, förutom en tjej som bara gick omkring och drog alla dom andra barnen i håret och med tanken på mingrodans kalufs så var det inte så svårt att få tag precis.

Och precis som jag trodde så var det ingen som pratade med mig, ingen som ens tittade åt mitt håll, utan dom där har gått och sjungit tillsammans ett bra tag och deras barn är sammålder och dom känner ju varandra så då får det ju inte komma nån ny och inkräkta här inte :(

Prutt på er säger jag bara, blev skitless rent ut sagt så jag och Tyr lekte själva ändå innan han blev trött så då fick han välling i vagnen och somnade gott på vägen hem.

Kommer att fortsätta gå, för Tyrs skull för han tyckte det var jätteroligt och kanske vi går på måndagar också för då kan vi ta med oss Elric då han ändå är hemma från dagis. Sen var det ju dåligt väder idag så vi var inte många som var där, nästa onsdag kanske det är nån annan ny som inte heller passar in i gruppen och våra barn kanske kan leka tillsammans då??

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför gör folk så! det är så dumt har varit med om det själv å de e som sagt inte roligt, hoppas det dyker upp nån trevlig person som går snacka me,kram mamma