2010-06-20

Bröllopsdag 2000-06-20 --- 2010-06-20 A

Tänka sig älsklingen min att du har varit min och jag din i 10 år.

I Ett decenium har vi varit herr och fru Persson :D

Tänk då om vi vetat hur våra 10 kommande år skulle se ut, medgångar, motgångar, sorg och största lyckan i våran fina underbara pojkar. Det bästa från dig och mig. (Fast emellanåt tror jag nog att dom bara har fått våra galna gener ;) ) Allt vi gjort, allt vi sett, allt vi fått uppleva.

Vi har haft 10 underbara år som gifta och jag ger dig tusen miljoners tack för dom här 10 åren och hoppas på många många många fler år tillsammans.

Jag älskar dig så innerligt vansinnigt mycket och du är verkligen mitt allt på jorden.

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

hej och börjar med ett GRATTIS!!!
har inte kikat in på ett tag
Det är kul att stöka om på bloggen ibland och då kan man få lust til skrivande igen, jag har inte skrivit på min på 2 v. får lite skriv panik, men skrivlusten kommer tillbaks,
så stilloftet har klappat igen :(
tråkigt att det ska alltid gå så med små fina affärer,
fick ett gott skratt (tack) av att ni lyckas skrämma varandra när du försov dej, vem är i huset!!!
ny spökhistoria :))
ha det så bra kram på dej mamma